Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Для запиту на повернення товару необхідно зв'язатися за телефонами: (095) 509-09-39 або (096) 509-09-39. Гарантійні зобов'язання та можливість повернення анулюються у таких випадках: - пошкоджено заводське пакування, голограма, наклейка, пломба та інші елементи товару; - товар має виражені механічні ушкодження, отримані внаслідок використання або будь-яких дій покупця чи сторонніх осіб; - виріб піддавався ремонту неуповноваженими особами; - дефекти викликані діями, що не відповідають сфері застосування цього товару; - товар пошкоджений внаслідок природних стихій: пожежі, повені, землетрусу; побутових чинників та інших ситуацій, які незалежать від продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.