Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка в пункти видачі Rozetka на умовах Пром-оплати
Способи оплати
- Окрім товарів в статусі "Під замовлення"
- Окрім товарів в статусі "Під замовлення". Вартість товару збільшується на 2% за еквайринг, додатково оплачуються послуги Нової Пошти. Термін отримання посилки - 5 днів.
- Оплата на рахунок IBAN для фізичних осіб. Після підтвердження замовлення Вам приходить Viber/СМС з реквізитами на оплату.
- (Рахунок від юридичної особи від ФОП без ПДВ, 2-а група. Ціну уточнюйте у менеджера. Відправка "Новою поштою" з поверненням бухгалтерських документів (за рахунок покупця). Замовлення і подальша комунікація тільки через запит на пошту hotlandzakaz@gmail.com із зазначенням найменування платника, ЧЕРЕЗ КОШИК ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, БУДЕ ВІДМІНЕНО!) Ціна товару може відрізнятися від вказаної на сайті.
Гарантія:
УВАГА!!! Претензії з приводу цілісності і комплектності товару приймаються виключно і тільки у відділенні кур'єра (Нова пошта) під час отримання.
У своїй роботі ми керуємось Законами України «Про захист прав споживача». Термін гарантії товару становить від 2 тижнів до 36 місяців залежно від товару. Гарантія надається виробником чи продавцем. При отриманні товару уважно огляньте його відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон або будь-який документ про оплату. Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії. За умовами гарантійного обслуговування, ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватись правил експлуатації товару. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Строки усунення гарантійного випадку становлять 14 днів із повернення товару складу.
У своїй роботі ми керуємось Законами України «Про захист прав споживача». Термін гарантії товару становить від 2 тижнів до 36 місяців залежно від товару. Гарантія надається виробником чи продавцем. При отриманні товару уважно огляньте його відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон або будь-який документ про оплату. Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії. За умовами гарантійного обслуговування, ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватись правил експлуатації товару. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Строки усунення гарантійного випадку становлять 14 днів із повернення товару складу.
УВАГА!!! Оплата доставки покладається на покупця. Всі претензії з приводу цілісності і комплектності товару приймаються виключно і тільки у відділенні кур'єра (Нова пошта) під час отримання.