Продавець Hot.LAND розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1455 відгуків
+380 (95) 509-09-39
+380 (96) 509-09-39
вул. Володимира Антоновича, 36, Дніпро, Україна
Кошик
Hot.LAND

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини Rozetka
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата(УВАГА!!! Доставка у пункти "ROZETKA" доступна не для всіх товарів, уточнюйте у менеджера! Не діє для товарів в статусі "Під замовлення")
  • Післяплата(Мінімальне замовлення 300 грн. Вартість товару збільшується на 1.65% за еквайринг NovaPay, додатково оплачуються послуги експедитора Нової Пошти)
  • Оплата на рахунок(Після пдтвердження замовлення Вам приходить Viber/СМС з реквізитами на оплату)
  • Вам потрібен рахунок для юр.особи? (надсилайте запит на пошту, замовлення не оформляти!)(Рахунок від юридичної особи від ФОП без ПДВ, 2-а група. Ціну уточнюйте у менеджера. Відправка "Новою поштою" з поверненням бухгалтерських документів (за рахунок покупця). Замовлення тільки через запит на пошту hotlandzakaz@gmail.com із зазначенням найменування платника, ЧЕРЕЗ КОШИК ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, БУДЕ ВІДМІНЕНО!)

Гарантія:

У своїй роботі ми керуємось Законами України «Про захист прав споживача». Термін гарантії товару становить від 2 тижнів до 36 місяців залежно від товару. Гарантія надається виробником чи продавцем. При отриманні товару уважно огляньте його відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон або будь-який документ про оплату (чек Нової Пошти також). Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії. За умовами гарантійного обслуговування, ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватись правил експлуатації товару. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Строки усунення гарантійного випадку становлять 14 днів із повернення товару складу.

УВАГА!!! Всі претензії з приводу цілісності, зовнішнього вигляду і комплектності товару приймаються виключно і тільки у відділенні кур'єра (Нова пошта) під час отримання. Якщо у Вас є претензії, відмовтеся від товару або зв'яжіться за телефонами на сайті.

УВАГА!!! Доставка у пункти "ROZETKA" доступна не для всіх товарів, уточнюйте у менеджера!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner