Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
- (УВАГА!!! Доставка у пункти "ROZETKA" доступна не для всіх товарів, уточнюйте у менеджера! Не діє для товарів в статусі "Під замовлення")
- Вартість товару збільшується на 2% за еквайринг, додатково оплачуються послуги експедитора Нової Пошти. При замовленні менше 400грн або наявності даних про раніше неотримані посилки клієнтом може бути відмовлено у послузі
- (Після пдтвердження замовлення Вам приходить Viber/СМС з реквізитами на оплату)
- (Рахунок від юридичної особи від ФОП без ПДВ, 2-а група. Ціну уточнюйте у менеджера. Відправка "Новою поштою" з поверненням бухгалтерських документів (за рахунок покупця). Замовлення тільки через запит на пошту hotlandzakaz@gmail.com із зазначенням найменування платника, ЧЕРЕЗ КОШИК ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, БУДЕ ВІДМІНЕНО!)
Гарантія:
У своїй роботі ми керуємось Законами України «Про захист прав споживача». Термін гарантії товару становить від 2 тижнів до 36 місяців залежно від товару. Гарантія надається виробником чи продавцем. При отриманні товару уважно огляньте його відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон або будь-який документ про оплату (чек Нової Пошти також). Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії. За умовами гарантійного обслуговування, ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватись правил експлуатації товару. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Строки усунення гарантійного випадку становлять 14 днів із повернення товару складу.
УВАГА!!! Всі претензії з приводу цілісності, зовнішнього вигляду і комплектності товару приймаються виключно і тільки у відділенні кур'єра (Нова пошта) під час отримання. Якщо у Вас є претензії, відмовтеся від товару або зв'яжіться за телефонами на сайті.
УВАГА!!! Доставка у пункти "ROZETKA" доступна не для всіх товарів, уточнюйте у менеджера!